Poznaj możliwości nowych technologii bazujących na modelach językowych oraz uczeniu maszynowym w kontekście Twojej organizacji, procesów HR i swoich wyzwań.
W czasie 3 godzinnej sesji:
- zrozumiecie funkcjonowanie sztucznej inteligencji,
- zobaczycie case studies wdrożeń,
- wybierzecie obszary warte zgłębienia i rozwoju w swoim środowisku pracy,
- zadacie pytania, które Was nurtują.
Na spotkaniu odpowiemy sobie na pytania:
- czy i kiedy zastosowanie sztucznej inteligencji może mieć sens?
- gdzie się sprawdzi a gdzie nie?
- na czym polegają wyzwania związane z wdrożeniem?
- jakich metakompetencji potrzeba w organizacji, by AI zostało wdrożone z sukcesami?
Dla kogo jest to spotkanie?
- dla HRowców, chcących rozwijać usługi wewnętrzne dla pracowników,
- dla osób ciekawych nowych możliwości,
- dla strategów, którzy chcą być gotowi na przyszłość,
- dla osób poszukujących efektywności pracy,
- dla tych, którzy dbają o bezpieczeństwo ludzi i danych.
Zaproś nas na sesję Intro AI w HRze!
Na spotkaniu może być do 15 osób, które potrzebują wprowadzenia w świat sztucznej inteligencji, modeli językowych, uczenia maszynowego i wszystkiego, co może być użyteczne w organizacjach w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim i organizacjami.
Na spotkanie zespołu HR możecie zaprosić Waszych gości z innych działów.
Odbędziemy 3 godzinne spotkanie, odpowiadając na pytania i wyzwania, podsumowując wnioski dotyczące możliwości i zagrożeń.
W efekcie powstanie raport o:
- możliwych i bezpiecznych wdrożeniach, które mogą mieć sens w Waszej organizacji,
- potencjalnych kosztach,
- czasu potrzebnego do wdrożeń.
Będzie to dobry materiał, by przygotować swoje organizacje na wyzwania i zmiany, które niesie technologia. Dzięki spotkaniu będziecie gotowi do podejmowania decyzji na przyszłość.
Prowadzący
Dr Paweł Szczęsny
Dr Paweł Szczęsny to wszechstronny specjalista, który od 25 lat pracuje w branży IT i przyległych dziedzinach. Od kilku lat używa narzędzi AI do wspomagania kreatywności naukowej i biznesowej, a od niedawna doradza firmom jak wdrożyć sztuczną inteligencję w firmach nie popełniając błędów z niedawnych czasów, kiedy wyobraźnię menadżerów rozpalało uczenie maszynowe. Współpracuje również z liderem rozwiązań dot. sztucznej inteligencji, firmą OpenAI – jest członkiem globalnej sieci ekspertów uczących modele językowe specjalistycznej wiedzy.
Pracował w szeregu instytucji naukowych: na Uniwersytecie Kalifornijskim w San Diego, w Instytucie Maxa-Plancka w Tybindze, na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Instytucie Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk. W trakcie kariery akademickiej doradzał Prezydium PAN, ówczesnemu MNiSW, Komisji Europejskiej czy UNESCO w obszarach dotyczących styku technologii i badań naukowych. Współautor ok. 50 publikacji naukowych z obszaru bioinformatyki, biotechnologii i biomedycyny, laureat Nagrody Naukowej Tygodnika Polityka, stypendysta Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, stypendysta Instytutu Maxa-Plancka, stypendysta Instytutu Społeczeństwa Otwartego.
W 2017 r. przeszedł na stałe do przemysłu, głównie zajmując się projektami badawczo-rozwojowymi na styku nowoczesnej analityki (w tym uczenia maszynowego). W firmie Roche koordynował prace zespołu naukowców i programistów tworzących nowe narzędzia do selekcji celów terapeutycznych i współtworzył strategie innowacyjności. W firmie Nootech kierował pracami wdrożeniowymi dot. nowych formulacji prokognitywnych. Kierował (jako prezes) butikiem consultingowym Cognition Shared Solutions (z siedzibą w USA) dostarczającym rozwiązania data science i AI do działów B+R międzynarodowych korporacji z branży FMCG (Reckitt czy P&G). Koordynował również prace badawcze dla kilku polskich startupów z obszaru VR i psychologii.
Katarzyna Lorenc
Wcześniej Wiceprezes BCC, Wicekanclerz Loży Warszawskiej w Radzie programowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, reprezentantka pracodawców w Radzie Sektorowej Kompetencji w Handlu i Radzie Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, przewodnicząca Grupy TOP HR Loży Warszawskiej BCC, wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy, inicjatorka i Przewodnicząca Kapituły Konkursu Pracownik Roku. Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorczości Uniwersytet Gdański. Ukończyła studia podyplomowe z filozofii współczesnej w Collegium Civitas. Jest Master Trenerem badania i rozwoju siły i odporności psychicznej oraz efektywności i stylów przywództwa. Kształci i certyfikuje HR-owców, trenerów i coachów z narzędzi psychometrycznych i diagnostycznych. Przeprowadziła pierwsze w Polsce badania siły i odporności polskich pracowników oraz polskiego stylu przywództwa.
Usługi stworzone przez Katarzynę były kilkunastokrotnie nagradzane przez Komitet Społeczno-Ekonomiczny Unii Europejskiej za wysoką jakość usług m.in. za przeprowadzanie organizacji przez zmiany, diagnozę kompetencji i organizacji. Katarzyna wspiera firmy we wdrażaniu pracy zdalnej, efektywnej pracy zdalnej w zespołach. Aktywnie uczestniczy w badaniach nad pracą zdalną i tworzeniu warunków, w tym również ustawodawstwa na rzecz efektywnego wdrożenia pracy on-line celem wykorzystania szans i ograniczenia ryzyka dla organizacji i ich pracowników.