Marka Pracodawcy czyli Employer Branding
Czym jest Marka Pracodawcy?
Marka Pracodawcy to wszystko to, co wiedzą o Twojej firmie obecni i przyszli pracownicy. To m.in. strona WWW, profile w mediach społecznościowych, publikowane ogłoszenia, komentarze w Internecie – wszelkie źródła informacji o tym jak pracuje się w danej firmie. Stworzenie spójnej strategii marki pracodawcy pomaga przyciągnąć do firmy właściwych kandydatów i utrzymywać w firmie najlepszych pracowników.
Narzędzia kształtowania pożądanego wizerunku pracodawcy
Jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł informacji o tym, czy warto pracować w danej firmie są jej obecni i byli pracownicy. To ich opinie są najbardziej wiarygodne dla potencjalnych kandydatów. Wizerunek firmy musi być oparty na prawdziwych wartościach, które żyją w firmie. W korporacjach często wiszą na ścianach w postaci górnolotnych haseł natomiast w małych firmach funkcjonują niepisane, ale często jeszcze mocniej wpływają na codzienną pracę.
Informacja o firmie – kanały:
- zakładka kariera na stronie www
- profile firmowe w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn)
- profile firmowe i ogłoszenia na portalach branżowych i ogłoszeniowych
- komunikacja wewnętrzna – Intranet, plakaty, komunikaty firmowe
- akcje CSR
- wdrożony w firmie program poleceń pracowniczych – kiedy pracownicy polecają kandydatów do pracy.
Employer Branding w Lu-Bi
Eksperci Lu-Bi dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy rynkowej oraz dokładnym wsłuchaniu się w potrzeby, zarekomendują narzędzia adekwatne do sytuacji i bieżących wyzwań firmy. W zależności od ustalonego zakresu nasi eksperci rekomendują rozwiązania na miarę Twojej firmy – od wsparcia w zbudowanie atrakcyjnej strony www poprzez prowadzenie profilu firmowego w mediach społecznościowych do prowadzenia komunikacji budującej wartość firmy wewnątrz i na zewnątrz.
Dzięki naszym ekspertom ukształtujesz swój wizerunek jako pracodawcy tak, aby przyciągać kandydatów z kompetencjami niezbędnymi do rozwoju Twojego biznesu.